Wie heeft het graf van Sgt. Leonard A. Mihalich geadopteerd?

Forum over de Amerikaanse Begraafplaats Ardennes in Neuville-en-Condroz in België, waar 5.328 gesneuvelde soldaten liggen begraven.

Moderators: Jasper, nicoleers, Armand

Gesloten
yvonne
Forumlid

Wie heeft het graf van Sgt. Leonard A. Mihalich geadopteerd?

Bericht door yvonne » di 03 nov 2009, 22:58

Hallo allemaal,

Zelf heb ik en mijn ouders 2 graven en 1 persoon "on the wall of missing" in Margraten geadopteerd. In mijn zoektocht naar hun familie in Amerika, heb ik toevallig een verzoek van Andrea op het guestbook van "Fallen but not forgotten" zien staan. Zij is op zoek naar wie het graf van Sgt. Leonard A. Mihalich heeft geadopteerd. Sgt. Mihalich is begraven in Neupre, België.

Andrea verzocht of iemand haar oproep ook in het nederlands wilde plaatsen. Inmiddels heb ik per e-mail contact gehad met Andrea. Zij is nog steeds op zoek naar de adoptiefamilie van het graf van deze gevallen soldaat. Ik heb haar oproep derhalve vertaald in het nederlands. De contactpersoon van de adoptiestichting van Neupre heb ik al gemaild, maar nog geen anwoord ontvangen. Wellicht kan deze oproep antwoord geven op wie het graf van Sgt. Mihalich heeft geadopteerd?

Indien iemand Andrea verder kan helpen, dan graag haar en/of mij mailen!
Hartelijk dank,
Yvonne
Yvonne.fransen@home.nl

Andrea schreef op 04-09-2009:

Hallo,
Ik ben benieuwd of iemand het graf van Sgt. Leonard A. Mihalich heeft geadopteerd? Sgt. Mihalich is begraven op het Amerikaans Oorlogskerkhof in de Ardennen, in Neupre in België. Hij zat in de 613e Bomber Squadron, 401e Bomber Group, Heavy. Hij kwam in dienst in Pennsylvania, en hij sneuvelde op 28 mei 1994. Hij is begraven in Deel C, rij 18 en graf 6. De reden dat ik dit vraag is dat ik een vriend heb, die de neef van Sgt. Mihalich kent. Deze neef wil heel erg graag in contact komen met de familie die het graf van St. Mihalich heeft geaodopteerd. Bedankt voor elke informatie die iemand kan geven.

met vriendelijke groet,

Andrea
Place / Plaats: Washington State, USA
E-mail: andrea_98466@yahoo.com

Haar originele engelse oproep was:

Hello, I am wondering if anyone has adopted the grave of Sgt. Leonard A. Mihalich who is buried in the Ardennes American Cemetery in Neupre, Belgium. He was in the 613th Bomber Squadron, 401st Bomber Group, Heavy, entered service from Pennsylvania, and was killed May 28, 1944 and is buried at: Plot C Row 18 Grave 6. The reason I am asking is because I have a friend who knows the nephew of Sgt. Mihalich and more than likely would like to get in touch with the adoptive family. Thank you for any information that can be provided.

And if someone could translate this into Dutch and post it here, that may help as well.

My best.

Andrea
Place / Plaats: Washington State, USA
E-mail: andrea_98466@yahoo.com

-Spitfire-
Beheerder
Aantal adoptiegraven: 3
Contacteer:

Re: Wie heeft het graf van Sgt. Leonard A. Mihalich geadopteerd?

Bericht door -Spitfire- » wo 04 nov 2009, 08:23

Twee topics, laten we hier maar verdergaan:
http://www.adoptiegraven.nl/forum/viewt ... f=37&t=807

Slotje hier. :)
'De echte slachtoffers van de oorlog zijn diegene die op jouw foto's staan'
Sebastiaancollectie.nl

Gesloten