Vraagje.

Forum over de Amerikaanse Begraafplaats Henri-Chapelle te Hombourg, België. Op de begraafplaats zijn 7.992 gesneuvelde soldaten begraven.

Moderators: Jasper, nicoleers, Armand

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Minoes1
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 1
Aantal geadopteerde namen:: 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Vraagje.

Bericht door Minoes1 » za 18 jun 2011, 20:28

Mijn frans is niet goed laat ik het zo zeggen ik kan het niet spreken.
Weet iemand hoe en bij wie ik bloemen kan bestellen,bezorgt wordt?.
En wat moet ik dan er bij vermelden?.

Vriendelijke dank.

Ralph_84
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 0
Contacteer:

Re: Vraagje.

Bericht door Ralph_84 » za 18 jun 2011, 21:38

The marker was one of thousands. Each a simple reminder of a single life given for a cause.

Jac Engels
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 1
Contacteer:

Re: Vraagje.

Bericht door Jac Engels » zo 19 jun 2011, 01:22

In life there are no solutions, only forces in motion. They must be created and the solutions follow.

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable