Waarom.

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2

Re: Waarom.

Bericht door Jasper » ma 20 jun 2011, 10:23

muncio schreef:Ik heb 4 graven geadopteerd op 3 verschillende begraafplaatsen en vind dat wel genoeg.
Ze zijn allemaal van de 29th Division 116 infantery en heb daar een band mee gekregen. Echt vind ik het wel een vereiste om al de graven te bezoeken en er een bloemetje neer te leggen en foto's ervan te maken voor de familie (heb van de 4 met 3 contact).
Als ik er 20 zou nemen dan mag ik er wel een krantenbaantje bij gaan nemen dan wordt het een dure grap :lol:
Dank je voor je mening, kan me er voor een groot deel in vinden... al is het stukje "foto's maken voor de familie" iets wat voor iedereen persoonlijk is...want adopteren doe je om de soldaat..niet om familie in Amerika te kunnen vinden. Sommige mensen hebben dus niet eens de behoefte om foto's te gaan maken of om onderzoek te doen....wat gerespecteerd dient te worden, want een ieder eert op zijn of haar eigen manier, en daarvan van is elke manier respectvol.
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Ralph_84
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 0
Contacteer:

Bericht door Ralph_84 » ma 20 jun 2011, 14:47

Jasper schreef:
muncio schreef:Ik heb 4 graven geadopteerd op 3 verschillende begraafplaatsen en vind dat wel genoeg.
Ze zijn allemaal van de 29th Division 116 infantery en heb daar een band mee gekregen. Echt vind ik het wel een vereiste om al de graven te bezoeken en er een bloemetje neer te leggen en foto's ervan te maken voor de familie (heb van de 4 met 3 contact).
Als ik er 20 zou nemen dan mag ik er wel een krantenbaantje bij gaan nemen dan wordt het een dure grap :lol:
Dank je voor je mening, kan me er voor een groot deel in vinden... al is het stukje "foto's maken voor de familie" iets wat voor iedereen persoonlijk is...want adopteren doe je om de soldaat..niet om familie in Amerika te kunnen vinden. Sommige mensen hebben dus niet eens de behoefte om foto's te gaan maken of om onderzoek te doen....wat gerespecteerd dient te worden, want een ieder eert op zijn of haar eigen manier, en daarvan van is elke manier respectvol.

daar sluit ik me bij aan......jasper....
The marker was one of thousands. Each a simple reminder of a single life given for a cause.

muncio
Forumlid

Bericht door muncio » ma 20 jun 2011, 15:24

Jasper schreef:
Ik kan er ook bij zetten en foto's ervan te maken voor de familie omdat ze ernaar vragen. En inderdaad een graf adopteer je om de soldaat en niet de familie maar die krijg je er wel bij.
T is een stuk respect die je wil geven aan de familie van de soldaat en aan de soldaat zelf.

Plaats reactie