Mobile versie - Forum

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
niek.schoonbrood
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 3
Aantal geadopteerde namen:: 2
Contacteer:

Mobile versie - Forum

Bericht door niek.schoonbrood » ma 20 jun 2011, 10:56

Steeds meer mensen hebben een smartphone in bezit of gaan er een krijgen.
Zelf heb ik er natuurlijk ook een en het handige is dat je altijd en overal bereikbaar bent (uitzonderingen daargelaten)

Nu ben ik als ik onderweg ben vaak aan het snuffelen op het internet en dacht. Wat is er nu makkelijker dan een mobiele website versie van dit forum. Ik heb net even vlug gegoogled en er zijn meerdere plugins te downloaden om een phpBB forum snel en makkelijk toegankelijk te maken voor je mobiel.

Ik heb zelf ook al zitten denken om een app te maken voor Android maar hierin moet ik me nog verder verdiepen.

Ik zou graag jullie mening hier eens over horen.

PS voor de Android gebruikers onder ons: er is een app beschikbaar van Find a grave, hij is nog een beta maar werkt opzich goed! :https://market.android.com/details?id=c ... rch_result

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Mobile versie - Forum

Bericht door Jasper » ma 20 jun 2011, 11:40

Wat internet betreft: je kan gewoon op ons forum via internet op je mobiel, heb er al een aantal keer opgezeten, dus ik weet niet of een mobiele uitvoering van ons forum een echte toegevoegde waarde is...maar een APP vind ik wel een heel mooi idee...alleen is mijn kennis van dat soort zaken van een zeer laag niveau ;) dus daar hoor ik dan graag meer over. Sebas, wat denk jij?
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Ralph_84
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 0
Contacteer:

Bericht door Ralph_84 » ma 20 jun 2011, 14:45

of een app voor de database dat zou wel helemaal tof zijn niet?

ik zou zeggen niek maak eens een opzetje...;)
The marker was one of thousands. Each a simple reminder of a single life given for a cause.

muncio
Forumlid
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door muncio » ma 20 jun 2011, 15:26

Dit gaat boven mijn pet maar klinkt wel interessant!.

-Spitfire-
Beheerder
Aantal adoptiegraven: 3
Contacteer:

Bericht door -Spitfire- » ma 20 jun 2011, 19:13

Hoewel het idee interessant is, vraag ik me af in verre dit nodig is omdat er waarschijnlijk (weet ik ook niet zeker) niet heel vaak iemand op een mobiel naar het forum gaat. Ik kan wel kijken naar die plugin, maar een app gaat ook mijn pet te boven. :lol:
'De echte slachtoffers van de oorlog zijn diegene die op jouw foto's staan'
Sebastiaancollectie.nl

Plaats reactie