Reis Normandië

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

ron_R
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 2
Aantal geadopteerde namen:: 1
Contacteer:

Re: Reis Normandië

Bericht door ron_R » vr 18 apr 2008, 20:20

heb nog wel een boekje over dat gaat over de historische plaatsen van de slag om normandie
alle musea en plekken staan er op geloof ik

muncio
Forumlid
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Reis Normandië

Bericht door muncio » ma 21 dec 2009, 17:49

Jaren later.
Concreet hier niets uitgekomen, omdat iedereen wel graag wil maar we Hollanders zijn en de prijs willen weten.
Lijkt me toch beter eerst iets te gaan uitstippelen kijken naar kosten die gemaakt worden zodat je voor informatie hebt om een reis aan te bieden dan kijken wie echt willen vaak blijft er maar paar % over.
Ik heb via Normandy Allies mogelijkheden gehad, maar gezien de kosten toen in de zomer van 2009 was mij 3000 Dollar te gortig.

Als Ishirra nog steeds dit als aanbod heeft dan misschien eens gaan kijken wat de mogelijkheden en kosten zijn.

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable