Betaalde info

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

Tom
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 2

Re: Betaalde info

Bericht door Tom » zo 20 apr 2008, 13:51

Andy, ik heb je een PB verstuurt
"Honor is theirs who knew the path of Honor"

Odin
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 0
Aantal geadopteerde namen:: 1

Bericht door Odin » wo 02 mar 2011, 16:28

Tom schreef:Bedankt voor de hulp ron_R.
Komt deze informatie letterlijk uit een boek of dergelijk?
Op ArmyAirforces.com staat namelijk ook een topic over deze crash met dezelfde informatie.
Dit topic is hier te lezen:

http://forum.armyairforces.com/m_122334 ... htm#122334

Ik ben geinteresseerd in deze crash vanwege de bombardier van het vliegtuig, Neil J. Damato.
Hij is één van de crewmembers die op de Wall of Missing te Margraten vermeld is.

Ik heb enkele kleine spulletjes(vooral originele documenten) toebehorend aan hem.
Om even wat voorbeelden te geven, ik heb zijn: originele Enlistment Records, bankrekeningen, verlofpapieren, formulier om een keuring voor de USAAF te ondergaan (hij heeft eerst bij de Infanterie gezeten), vaccinatiegegevens, een mouwembleem, z'n "Lucky Charm" etc.

Ik zou graag in contact willen komen met Tom, vanwege dat ik de naam Damato, Neil heb geadopteerd op de Wall of Missing te Margraten.

Odin
Forumlid

Bericht door Odin » wo 02 mar 2011, 16:35

Oja voor Tom wil ik even vermelden dat het jongere broertje van Neil Damato, Marine CPl Anthony P. Damato houder is van de the Congressional Medal of Honor.

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2

Bericht door Jasper » wo 02 mar 2011, 20:35

Welkom op het forum Odin.
Ik heb tom gemaild en gevraagd te reageren naar je.
Ik verwacht dat hij spoedig zal reageren.

Groeten,
Jasper
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Tom
Forumlid

Bericht door Tom » wo 02 mar 2011, 21:59

Hallo Jasper en Odin,

Bedankt Jasper dat je me op de hoogte had gebracht van dit topic.
Normaal kijk ik iedere dag op het forum, maar had er vandaag nog niet echt de kans voor gehad.

Odin, super om te horen dat je de naam van Neil hebt geadopteerd op de Wall of Missing the Margraten.

Enkele jaren geleden werd de `inboedel` van de familie Damato verkocht op de bekende veilingwebsite E/bay.
Zover ik weet zaten er in het gezin van de familie Damato 4 jongens die in dienst zaten.
De verkoper verkocht spullen van alle 4. Helaas had hij de spullen allemaal uit elkaar gehaalt en in losse groepjes te koop aangeboden. Ik was me bewust dat het onmogelijk was om alle spullen te kopen, dus heb ik me gericht op de spullen van Neil aangezien hij op de wall of missing te Margraten vermeld staat.
Het spul van Neil was in 2 delen te koop aangeboden en het was me gelukt om het bij elkaar te houden.

Voordat Neil bij de USAAF ging heeft hij nog bij de infanterie gedient, bij het 157th Infantry Regiment, 45th Infantry Division. Ik heb ook zijn serienummer uit zijn tijd bij de infanterie.
Later stond er een jas en broek te koop aangeboden op ebay met de naam Damato.
Ik herinnerde dat deze jas en broek indertijd ook te koop werden aangeboden, maar dacht dat het aan een andere broer toebehoorde. Dit bleek dus niet het geval te zijn, en heb deze dus gekocht.
Neil´s spullen zijn nu weer bij elkaar!

Odin, als je nog vragen hebt of het een en ander wilt discussieren, hoor ik graag van je.
Mijn e-mail adres is tom_verheijden_"at"hotmail"punt"com (even at vervangen door een @ en punt door .) Dit doe ik om spam e-mails te voorkomen.

Groetjes,

Tom

Odin
Forumlid

Bericht door Odin » do 03 mar 2011, 11:11

Hartstikke bedankt Jasper voor je mail naar Tom, en Tom ik heb je een mail gestuurd.

Gr odin

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2

Bericht door Jasper » do 03 mar 2011, 14:50

Mijn e-mail adres is tom_verheijden_"at"hotmail"punt"com (even at vervangen door een @ en punt door .) Dit doe ik om spam e-mails te voorkomen.
Graag gedaan Odin, enne Tom: je had Odin ook een prive berichtje kunnen sturen.... dan had je je mail adres wel door kunnen geven ;)
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Tom
Forumlid

Bericht door Tom » do 03 mar 2011, 18:20

Hey Jasper,

Odin had wat problemen met PB, vandaar het e-mail adres (het 2e adres gebruik ik toch nooit).
Het is in iedergeval goed gekomen.
Heb een e-mail van Odin ontvangen en hem daarna meteen gebeld.
Leuk gesprek gehad met hem!
Namens mij ook welkom op het forum!

Bedankt!

Tom

Plaats reactie