Suggestie!!!!!!!!!!

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

Ishirra
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 16
Aantal geadopteerde namen:: 4
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Suggestie!!!!!!!!!!

Bericht door Ishirra » do 05 feb 2009, 23:52

Hetgene dat ik ga sponsoren is ook niet bedoeld als reclame. Het is gewoon iets handig wat medewerkers zouden kunnen gebruiken, en iets in de stijl van die vest dat Andy heeft met eventueel gewoon ons logo erop. Het is zeker niet de bedoeling als wandelend reclamebord rond te lopen, en ik denk ook niet dat het idee was om een petje te verkopen met enkel reclame voor de website op. Wat bijvoorbeeld wel kan, (dit is mijn persoonlijke mening) is zoals de vriendschapspins, maar dan geborduurd op het petje en dan op het bandje achteraan (waarmee je de grootte insteld van de pet) mss de URL in het klein. Dit kan nauwelijks als reclame aanzien worden, en ik vind de vriendschapspins wel top. Hetzelfde kan gezegd worden over de t-shirts, gewoon vooraan een druk, hetzelfde als de vriendschapspins.

Ik denk dat dit het idee was (of iets gelijkaardig), of sla ik de bal hier helemaal mis?

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Jasper » vr 06 feb 2009, 10:36

Ik vind het goede ideeen Ishirra, ben alleen even op de tekst van sebastiaan ingegaan om te zorgen dat onze neuzen dezelfde kant op staan....en dat staan ze merk ik dus dat is prima :D

En nico een polsbandje is ook een goed idee! (net als je sugettie) (althans dat denk ik..want ik heb nog niet geproefd).

We kunnen ook gewoon met een edding onze namen op onze voorhoofden zetten....denk dat we elkaar dan zeker zullen herkennen :D ;)
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Jumpmaster
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 7

Bericht door Jumpmaster » vr 06 feb 2009, 11:21

Ik denk dat ishirra het bij het rechte eind heeft.
Natuurlijk dienen shirts, pins en/of petjes op een respectvolle manier te worden gebruikt. het gaat niet om recalem, maar op het op discrete uidragen van een boodschap. Ik denk dan aan hoe het bijvoorbeeld ook op Arlington gebeurt, al hoeft het van mij niet zo over-the-top Amerikaans te zijn.
There was no glory in the victory of war, only honor to those who fought bravely,
and memories of those who sufferd and died in battle. D.R. Burgett

Olga
Forumlid

Bericht door Olga » do 26 feb 2009, 01:07

Zolang er maar geen strings aangeboden worden want ik ga mooi niet in mijn blote kont rondlopen bij bijvoorbeeld.... euh.... de meeting :lol:
Maar verder een top idee. En anders zou ik zeggen (om extra inkomsten te vergaren) bied mensen de mogelijkheid om (vrijwillig!!) te doneren d.m.v. een aanklikbare button ergens op de site . Ik ben dat nl in het verleden al eens tegengekomen (dat je via een button op een paypal-pagina terecht komt oid).

Jasper

Bericht door Jasper » do 26 feb 2009, 12:37

Nog last van een carnavals kater olga? :) De mogelijkheid om te doneren is er al lang, dit gaat alleen niet via een directe button die je op een betaalsite zet..maar dat is ook niet nodig lijkt mij.

Denk ook niet dat men nu echt staat te springen om jou in je blote kont te zien hoor.... :) een aantal (waaronder ikke) hebben net carnaval achter de rug..hebben dus meer dan genoeg rare dingen gezien de afgelopen dagen :lol:

-Spitfire-
Beheerder
Aantal adoptiegraven: 3
Contacteer:

Bericht door -Spitfire- » do 26 feb 2009, 12:48

Jasper schreef:Nog last van een carnavals kater olga? :) De mogelijkheid om te doneren is er al lang, dit gaat alleen niet via een directe button die je op een betaalsite zet..maar dat is ook niet nodig lijkt mij.
Weet je dat echt heel zeker Jasper ;)

Al een tijdje is op de homepagina in het klein het woord donatie te vinden, klik daarop en je komt op bovenstaande pagina uit, maar we hebben ook al eens af en toe gewoon via de rekeningnummer wat mogen ontvangen. :)
'De echte slachtoffers van de oorlog zijn diegene die op jouw foto's staan'
Sebastiaancollectie.nl

Jasper

Bericht door Jasper » do 26 feb 2009, 15:14

:oops: eeeh...ik zie paypal en dat is dus wel een betaalsite. excuus ;)
Maarre...is er ook een button om rechtstreeks naar een bank te gaan ipv paypal? Of kan er die komen? Dat is ook makkelijk om bv calenders te betalen of dergelijke.

Olga
Forumlid

Bericht door Olga » do 26 feb 2009, 20:03

Jasper schreef::oops: eeeh...ik zie paypal en dat is dus wel een betaalsite. excuus ;)
Maarre...is er ook een button om rechtstreeks naar een bank te gaan ipv paypal? Of kan er die komen? Dat is ook makkelijk om bv calenders te betalen of dergelijke.
Ideal

Dennis en Gerda
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 11
Contacteer:

Bericht door Dennis en Gerda » vr 22 mei 2009, 01:24

Ishirra schreef:Hetgene dat ik ga sponsoren is ook niet bedoeld als reclame. Het is gewoon iets handig wat medewerkers zouden kunnen gebruiken, en iets in de stijl van die vest dat Andy heeft met eventueel gewoon ons logo erop. Het is zeker niet de bedoeling als wandelend reclamebord rond te lopen, en ik denk ook niet dat het idee was om een petje te verkopen met enkel reclame voor de website op. Wat bijvoorbeeld wel kan, (dit is mijn persoonlijke mening) is zoals de vriendschapspins, maar dan geborduurd op het petje en dan op het bandje achteraan (waarmee je de grootte insteld van de pet) mss de URL in het klein. Dit kan nauwelijks als reclame aanzien worden, en ik vind de vriendschapspins wel top. Hetzelfde kan gezegd worden over de t-shirts, gewoon vooraan een druk, hetzelfde als de vriendschapspins.

Ik denk dat dit het idee was (of iets gelijkaardig), of sla ik de bal hier helemaal mis?
Misschien een beetje late reactie hierop, maar even gezien de reacties op het topic van memorial day 2009 margraten. Een hoop mensen vragen zich nu af hoe we elkaar kunnen herkennen op memorial day, nu haken we hierop even in dat het best een goed idee zou zijn om zulke petjes te laten maken met de afbeelding van de pins erop. Is geen reclame en een duidelijk kenmerk voor de forumleden, is dus wellicht wel iets om over na te denken voor de toekomst.

Grtn,
Dennis en Gerda
http://www.theyfoughtforfreedom.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ishirra
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 16
Aantal geadopteerde namen:: 4

Bericht door Ishirra » za 23 mei 2009, 00:28

Daar ben ik het mee eens Dennis en Gerda. Nu moeten we al goed uitkijken naar pins op de kleding, naast een petje kan je moeilijk naast kijken. Tenzij Dennis in de buurt is met zonnig weer natuurlijk, dan moet ik zo'n sterke zonnebril opzetten dat ik waarschijnlijk helemaal niks meer zie :lol:
Zie je nog steeds graag hoor Dennis *smak* :mrgreen:

Jasper

Bericht door Jasper » za 23 mei 2009, 09:49

Ik vind alle ideeen prima, hoewel ik wel denk dat we het klein moeten houden. Want als er 20 man met zo'n pet op rondlopen zijn we net een bus amerikaanse toeristen en worden we als aparte groep gezien...wat geen deuren zal openen.

muncio
Forumlid

Bericht door muncio » ma 20 jun 2011, 15:33

Als het goed is dan heeft Sebastiaan inmiddels al jaren mooie speldjes op de kop getikt!.
Opzich moet je een kledingstuk zien als een stuk herkenbaarheid van de site. Zo onderscheid je je en kan je mekaar inderdaad herkennen. Hierin moet je gewoon quitte spelen en indien je geld overhoudt kan de adoptiegraven hier mooi gebruik van maken.

De kalender is ook zoiets leuks en zo kan je meer dingen op een rijtje zetten. Ik denk dat een kalender ook wel aantrekkelijk is voor andere WO II geinteresseerden.

Het moet geen promotieshow worden idd.

Jasper

Bericht door Jasper » ma 20 jun 2011, 16:59

Dank je voor je reactie :) T-shirts en dergelijke is voor ons geen echte optie op dit moment. Vriendschapspinnen en vlaggetjes en andere decoraties die misschien bij het graf gelegd kunnen worden..zijn wel opties...maar petjes en kleding blijft toch iets waar we nog niet helemaal achter staan.

Plaats reactie