Abonnement op topic

Indien u opmerkingen en/of suggesties heeft voor het Adoptiegraven | Forum of voor de stichting in het algemeen kunt u die hier plaatsen

Moderator: -Spitfire-

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Abonnement op topic

Bericht door Jasper » di 03 feb 2009, 09:19

Is er een probleem met het aanvink-mogelijkheid onderaan een topic?

Ik bedoel daarmee: Je hebt de optie om bv aan te vinken dat je op de hoogte gebracht wil worden bij nieuwe reacties...maar ook al komen er nieuwe reacties...men word niet op de hoogte gebracht. Ik heb dit met onderzoeker getest en het werkt niet. Onderzoeker had aangevinkt "breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" ....dus ik heb express en nieuwe reactie gezet op het topic..maar onderzoeker word niet op de hoogte gebracht.
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

-Spitfire-
Beheerder
Aantal adoptiegraven: 3
Contacteer:

Re: Abonnement op topic

Bericht door -Spitfire- » di 03 feb 2009, 13:37

Dennis gaf dit gisteren ook al aan aan mij. Ik zal eens navraag doen wat dit probleem zou kunnen veroorzaken.
'De echte slachtoffers van de oorlog zijn diegene die op jouw foto's staan'
Sebastiaancollectie.nl

-Spitfire-
Beheerder
Aantal adoptiegraven: 3
Contacteer:

Re: Abonnement op topic

Bericht door -Spitfire- » di 03 feb 2009, 20:07

Heb er iets aan gedaan. De vraag is of het werkt. ;)
'De echte slachtoffers van de oorlog zijn diegene die op jouw foto's staan'
Sebastiaancollectie.nl

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable