Juan A. Gomez

Zoekt u informatie maar weet u niet waar u het kan vinden? Vraag het hier!

Moderators: Jasper, nicoleers

Plaats reactie
AMisere
Forumlid
Aantal adoptiegraven: 0

Juan A. Gomez

Bericht door AMisere » ma 04 mei 2015, 22:07

Wij hebben het graf geadopteerd van Pvt. Juan A. Gomez --175th Infantry Regiment, 29th Infantry Division--Serial Number 38579740 .

Enkele jaren geleden heb ik het navolgende verzoek gelezen op de site van van "normandyallies":
"Steve Montoya is looking for information about his grandfather, Pvt. Juan A. Gomez, who was KIA on November 11, 1944. Pvt. Gomez, from New Mexico, was killed in fighting near the city of Bourheim, and is interred in the American Military Cemetery at Margraten, Netherlands.
If you remember Pvt. Gomez or can help in any way, Please email Steve or give him a call.
Steve's email address: godot@gte.net
Telephone: (510) 531-2005."

Omdat wij foto's hebben gemaakt van het graf, wilden wij de heer Montoya foto's sturen van het graf van zijn opa en van de begraafplaats in Margraten.

Helaas zijn het e-mailadres en telefoonnummer niet meer in gebruik. Kan iemand ons helpen de heer Montoya op te sporen, zodat wij hem foto's kunnen sturen.

Jasper
Moderator en Projectleider
Aantal adoptiegraven: 5
Aantal geadopteerde namen:: 2

Re: Juan A. Gomez

Bericht door Jasper » vr 08 mei 2015, 10:25

Dat wordt een lastige. Ik heb even gekeken voor je, en ben eigenlijk verbaasd dat de gegevens niet meer werken. Wat ik zou doen is de diverse forums of websites benaderen die van deze division of regiment te vinden zijn (en dat zijn er aardig wat) om te kijken of er daar toevallig meer bekend is. Mocht Steve verhuisd zijn, is het voor ons ook geen doen om dit na te gaan.

http://www.29infantrydivision.org/WWII- ... -June.html

Ik heb wel een Steve Montoya uit new mexico gevonden (neem aan dat hij daar ook vandaag komt aangezien Gomez er ook vandaan komt) Dus via google deze naam invoeren: steve montoya new mexico en dan kom je misschien verder.

Succes!

Groeten,
Jasper
You can lose an enemy, if you can make him a friend...

Plaats reactie